Menu

Política d'enviaments i devolucions

Política d'enviaments

Quant trigarà a arribar la comanda?

El termini de lliurament de les comandes és de 48-96 hores laborables des que es realitza la comanda (únicament per a enviaments peninsulars; queden exclosos Balears, Canàries, Ceuta i Melilla). En període de vacances aquestes dates poden patir lleugera variació. Tots els enviaments seran realitzats per empreses transportistes garantint la integritat de les trameses. Si per algun motiu la comanda s'hagués de retardar per algun motiu concret ens posarem en contacte amb tu per comunicar-ho. Un cop realitzada la comanda, no està permès realitzar cap canvi en la direcció d'enviament i s'haurà de dirigir a la nostra adreça de contacte perquè poguem veure com corregir-ho. El client podria incórrer en despeses addicionals si és necessari i sigui expressament acceptat per les parts.

Quin és el cost de l'enviament?

Les despeses d'enviament no es troben inclosos en el preu dels articles. Aquests apareixeran desglossats en el procés de compra en finalitzar la teva comanda. Les despeses es calcularan en funció de la destinació d'enviament.

Es fan enviaments al meu país?

Sí, però no per a tots els països del món. Posa't en contacte amb nosaltres a través del correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., xarxes socials o el nostre formulari de contacte si el nostre procés de compra no t'ofereix un càlcul de despeses d'enviament, i per tant no et dóna opció de compra, buscarem la millor opció i intentarem incloure el teu país d'enviament per fer-te arribar la comanda amb les nostres espardenyes.

Què passa si no estic a la direcció d'enviament quan arribi el paquet amb la comanda?

Després del corresponent intent de lliurament, el transportista deixarà un avís perquè et posis en contacte amb ell o amb l'entitat que correspongui per a un segon intent de lliurament. Aquest segon lliurament podria fer-se en l'adreça d'enviament que ens vas indicar o bé en alguna de les oficines del transportista. Si finalment, després de repetits intents de lliurament de la teva comanda no es pot lliurar serà cancel·lada i et retornarem l'import restant les despeses de devolució del paquet per part del transportista.

Què faig si la meva comanda no arriba?

Si transcorregut un termini de 8 dies laborables des de la confirmació de la teva comanda (per a enviaments amb direcció d'enviament Espanya) no ho has rebut, posa't en contacte amb nosaltres a través de l' correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., xarxes socials o el nostre formulari de contacte. En cualsevol cas, posat en contacte amb nosaltres si vols coneixer el detall o situació del teu enviament.

Política de devolucions

Nuestra política tiene una duración de 30 días. Si 30 días han pasado desde Tu compra, por desgracia no podemos ofrecer un reembolso o cambio. Para ser elegible para una devolución, el artículo debe estar sin usar y en las mismas condiciones en que lo recibiste. También debe estar en su embalaje original. Para completar tu devolución, requerimos un recibo o prueba de compra.

Reembolsos

Una vez que tu devolución es recibida e inspeccionada, envíaremos un correo electrónico para notificarte que hemos recibido tu devolución. Tambien te notificaremos la aprobación o rechazo de tu reembolso. Si eres aprobado, entonces tu reembolso será procesado y un crédito será automáticamente aplicado a tu tarjeta de crédito o método original de pago, en una cierta cantidad de días.

Reembolsos tardíos o perdidos

Si aún no has recibido tu reembolso, por favor chequea tu cuenta bancaria otra vez. Luego contacta a tu compañía de tarjeta de crédito, puede tomar algún tiempo antes de que tu reembolso se postee oficialmente. Próximo paso, contacta a tu banco. A menudo pasa cierto tiempo antes de que tu reembolso se postee. Si has seguido todos estos pasos y aún no haz recibido el reembolso, por favor contáctanos a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Reemplazos

Solo reemplazamos artículos que estén defectuosos o dañados. Si necesitas cambiarlo por el mismo artículo, envíanos un correo electrónico a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. y envía el artículo a: C/ Esteve Mogas, 28-30, Sant Celoni, CT, 08470, Barcelona, Spain.

Envío

Para devolver tu producto, debes enviarlos a: C/ Esteve Mogas, 28-30, Sant Celoni, CT, 08470, Barcelona, Spain. Serás reponsable por el pagos de los costos de envío para el retorno del artículo. Los costos de envío no son reembolsables. Si recibes un reembolso, el costo del envío de la devolución será deducido de tu reembolso. Dependiendo de dónde vivas, el tiempo que tome recibir el producto intercambiado, puede variar. Si estás enviando un producto de valor mayor a 75 €, deberías considerar usar un servicio de envío rastreable o compar seguro para el envío. Nosotros no garantizamos que recibiremos tu devolución.

Facebook Twitter Google+ Pinterest
Last modification: Dim 14 Jul 2020
×
×

Log in